Van "Oeps" tot "Hoe doe ik dat?"

Wanneer je een probleem ervaart, of met een vraag zit, kan je bij ons Support Team terecht om je met raad en daad bij te staan. Je kan hen op de volgende manieren bereiken:

Onze Support Site. Maak een ticket aan in onze helpdesk die 24/7 open is en ga de conversatie aan met ons team. Of lees de gedetailleerde documentatie die je stap voor stap helpt je doel te bereiken, op je eigen tempo

Social Media. Voor de fervente Twitteraar, de fanatieke Facebook-gebruiker en de Google+ fanaten staan we online klaar, om je vragen te beantwoorden.

Een telefoontje of mailtje. Ook support op de klassieke manier is mogelijk, tijdens onze openingsuren.

We komen tot bij jou. Indien nodig sturen we één van onze experts to bij je bedrijf, om oplossingen aan te reiken of om het probleem te verhelpen (op afspraak.)

Je vind onze supportsite op http://support.cloud-expert.be  . Het aanmaken van een account is verplicht.

Openingsuren: Maandag tot Vrijdag van 8h30 tot 17h00. Gesloten tijdens weekends en feestdagen